Medlemsarrangementer

Kommende:

Medlemsweekend & generalforsamling

Medlemsweekend & generalforsamling
Lørdag d. 23. til søndag d. 24. marts 2024

Kære medlemmer af DDOLF

Igen i år har vi fornøjelsen af at invitere til en medlemsweekend med generalforsamling om søndagen. Arrangementet vil blive afholdt på Hotel Fredericia, Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia startende med frokost kl. 12.00 om lørdagen og slutter med vores ordinære generalforsamling kl. 10.00 om søndagen.

Programmet er ikke endeligt fastlagt, men vil koncentrere sig, som aftalt på
generalforsamlingen, om socialt samvær, erfaringsudveksling og opbygning af
netværk.

Prisen er fastsat til 350 kr. pr. person inklusiv 1 øl/vand til frokost, 2 glas vin, øl eller
vand til middagen. Deltagergebyret vil blive opkrævet i forbindelse med bekræftelsen
af tilmeldingen. Ægtefælle/samlevende er også velkomne på samme vilkår.

Ønsker du kun at deltage i generalforsamlingen om søndagen og gerne vil have en
sandwich to go med hjem, bedes du tilmelde dig inden den 12. marts 2024.
Bindende tilmelding senest d. 15. januar 2024 ved mail til info@ddolf.dk, men helstså
hurtigtsom muligt og efter princippet først til mølle.

I besvarelsen bedes oplyst om evt. særlige allergier mm., herunder vegetar. Såfremt man ikke
ønsker/kan deltage i hele arrangementet bedes dette oplyst af hensyn til afregningen med hotellet.

Ved tilmelding gives accept af, at vi må rundsende en deltagerliste.
Vi håber, at mange vil have lyst og mulighed for at deltage i denne weekend.

Indkaldelse til ORDINÆR GENERALFORSAMLING 2024

                                                  Søndag den 24. marts 2024 kl. 10.00

Hotel Fredericia, Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia

DAGSORDEN:

    1. Valg af dirigent

    1. Valg af stemmetællere

    1. Valg af referent

    1. Konstatering af fremmøde med stemmeret og fuldmagter

    1. Formandens beretning

    1. Fremlæggelse af revideret regnskab for 2023 til godkendelse

    1. Behandling af indkomne forslag

    1. Fremlæggelse af budget for 2024 til godkendelse

    1. Fastsættelse af kontingent for 2025

    1. Valg

    1. Valg af formand i ulige år. Birgitte Goldenbech Neerdal ikke på valg

    1. Valg af kasserer i lige år. Mogens Bomgaard er på valg. Modtager genvalg

    1. Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer for 2 år
        • Lis Timmermann er ikke på valg

        • Helle Bomgaard er på valg. Modtager genvalg.

        • Tracy Fleur Pedersen er udtrådt af bestyrelsen, Dennis er indtrådt og modtager genvalg

4 . Valg af suppleanter for 1 år. Dennis Jensen er på valg

5. Valg af revisor og revisorsuppleant for 1 år

Helle F. Villadsen er på valg

    1. Eventuelt

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest søndag den 10. marts 2024. Indkomne forslag vil blive sendt ud til alle inden generalforsamlingen. Er du forhindret i at deltage, er dine forslag stadig velkomne og du kan også stille op til bestyrelsen m.v.

Hvis du kun ønsker at deltage i generalforsamlingen og ikke i medlemsweekenden, beder vi af praktiske grunde om, at du meddeler os dette inden generalforsamlingen.

På bestyrelsens vegne

Mogens Bomgaard

Kasserer

Afholdte:

Indbydelse til Julefrokost 2023

Kære medlemmer af DDOLF!

Vi prøver at gentage succesen fra sidste år med en julefrokost på det 4-stjernede
Hotel Best Western Plus, Vester Ringvej 96, 7000 Fredericia, som ligger centralt i
landet, lørdag den 2. december 2023 fra kl. 18:00 til 01:00.
Vi vil denne aften først byde på gløgg og æbleskiver kl. 15.00 og kl. 18.00 en
velkomstdrinks – Hotellets lækre julefrokostbuffet – kaffe – musik og dans – øl,
vin og vand ad libitum til kl. 01.00.

Alt dette for 500 kr. pr. deltager, dvs. det registrerede medlem af foreningen og dets
husstand.

Overnatning
I forbindelse med julefrokosten tilbyder Hotellet deres lækre værelser til en
fordelagtig pris inkl. stor morgenbuffet. Dette er på egen regning og skal meddeles
ved tilmeldingen.
Prisen er 450,- pr. person i delt dobbeltværelse og 750 kr. for et enkeltværelse.
Betaling af deltagergebyr samt for evt. værelser vil blive opkrævet umiddelbart efter
tilmeldingsfristens udløb.

Sidste tilmeldingsfrist er søndag den 29. oktober 2023.
Jo før du tilmelder dig jo bedre, da det foregår efter først til mølle-princippet.

Program for aftenen
Kl. 15.00 Gløgg og æbleskiver
Kl. 18.00 Velkomstdrink
Kl. 18.30 De første retter på buffeten
Kl. 21.30 Professionel DJ spiller op til dans
Kl. 01.00 Musikken stopper og vi siger tak for en dejlig aften.

På bestyrelsens vegne
Birgitte

Medlemsweekend med generalforsamling holdes i 2023 i weekenden 25. -26. marts på Vejle Center Hotel

Julebuffet 2022

Sidste nyt: Da vi blive mange, som ikke kender hinanden, har bestyrelsen indbudt deltagerne – som kan – at mødes kl. 15.00 til gløgg og æbleskiver.

Hej alle sammen

DDOLF inviterer til årets julefrokost Lørdag den 3. december 2022 fra kl. 18:00 til 01:00.

I år foregår det på det 4 stjernet Hotel Best Western Plus, Vester ringvej 96, 7000 Fredericia, som ligger centralt i landet.

Vi vil denne aften byde på en velkomstdrinks – Hotellets lækre julefrokostbuffet  – øl, vin og vand ad libitum under middagen – Kaffe – Musik og dans.

Alt dette er gratis for foreningens medlemmer, dvs. det registrerede medlem og dets husstand.

Overnatning:
I forbindelse med julefrokosten tilbyder Hotellet deres lækre værelser til en hel speciel fordelagtig pris inkl. stor morgenbuffet. Dette er på egen regning og skal meddeles ved tilmeldingen.
Prisen er 395,- pr. person i delt dobbeltværelse – Enkeltværelsetillæg: 200,-  pr. nat.
Betaling for værelser vil blive opkrævet umiddelbart efter tilmeldingsfristens udløb.

Sidste tilmeldingsfrist er Søndag den 23. Oktober 2022
Jo før du tilmelder dig jo bedre, da det foregår efter først til mølle princippet.

Program for aftenen
Kl. 18.00   Velkomstdrink
Kl. 18.30   Vi er klar med de første retter på buffeten
Kl. 21.30   Baren er åben og dans til DJ
Kl. 01.00   Baren lukker, musikken stopper og vi siger tak for en dejlig aften.

Julefrokostbuffet 2022

Det kolde:
Marinerede hvide sild
Kryddersild
Karrysalat
Gravad laks – rævedressing
Æg – rejer – mayonnaise – citron
Sylte – rødbeder – grov sennep
Husets vintersalat

Det lune:
Stegt fiskefilet – remoulade – citron
Sprødstegt ribbensteg – rødkål
Æbleflæsk – sprød bacon
Medister – grønlangkål
Frikadeller – agurkesalat
Tarteletter – høns – asparges
Confiteret andelår – svesker – æbler – brunede kartofler
Lun leverpostej – svampe – bacon – rødbeder
Rugbrød – grovbrød

Dessert:
Udvalg af oste – marineret og syltet tilbehør
Ris à l’amande – kirsebærsauce
Tørret og frisk frugt
Små søde fristelser

På bestyrelsens vegne

Birgitte

Medlemsweekend Hotel Tivoli

Medlemsweekend 2022 i København

Lørdag d. 9. – søndag d. 10. april 2022

Kære medlemmer af DDOLF, igen i år har vi fornøjelsen af at invitere til en medlemsweekend med generalforsamling om søndagen.

Arrangementet vil blive afholdt på Tivoli Hotel, Arni Magnussons Gade 2, Vesterbro, København startende med frokost kl. 12.00 om lørdagen og slutter med frokost om søndagen.

Programmet er ikke endeligt fastlagt, men vil koncentrere sig, som aftalt på general­forsamlingen, om socialt samvær, erfaringsudveksling og opbygning af netværk.

Om søndagen kl. 10.00 vil vi afholde vores ordinære generalforsam­ling 2022.

For dem der ønsker det, er der mulighed for at benytte hotellets fitnesscenter og pool.  Så husk badetøj.

Prisen er fastsat til 500 kr. pr. person alt inklusivt, idet vi forventer at få tilskud fra Socialmi­nisteriet. Deltagergebyret vil blive opkrævet i forbindelse med bekræftelsen af tilmeldingen. Ægtefæller/samlevende er også velkomne på samme vilkår.

Der er parkeringsmuligheder i kælderen mod betaling 195 kr./dag – 45 kr./time. Der er fri parkering bag hotellet.

Ønsker man kun at deltage i generalforsamlingen om søndagen og man gerne vil deltage i den efterfølgende frokost er prisen 100 kr., såfremt man tilmelder sig inden den 3. april 2022.

Bindende tilmelding senest søndag d. 06. marts 2022 ved mail til info@ddolf.dk, men helst så hurtigt som muligt og efter princippet først til mølle.

I besvarelsen bedes oplyst om evt. særlige allergier mm., herunder vegetar. Såfremt man ikke ønsker/kan deltage i hele arrangementet bedes dette op­lyst af hensyn til afregningen med hotellet.

I øvrigt opfordres til samkørsel. I den forbindelse vil der blive fremsendt en deltagerli­ste med navn og by til brug for evt. aftaler via Facebook. Medlemmer der ikke er på Facebook, kan kontakte os på info@ddolf.dk. Ved tilmelding gives accept af, at vi må rundsende nævnte deltagerliste.

Vi håber, at mange vil have lyst og mulighed for at deltage i denne weekend.

Vi glæder os til at se jer.

Bestyrelsen for DDOLF

Indkaldelse til

ORDINÆR GENERALFORSAMLING 2022

                                                   Søndag den 10. april 2022 kl. 10.00

Tivoli Hotel, Arni Magnussons Gade 2, Vesterbro, København Skovbrynet 1, 60000 Kolding.

DAGSORDEN:

    1. Valg af dirigent

    1. Valg af stemmetællere

    1. Valg af referent

    1. Konstatering af fremmøde med stemmeret og fuldmagter

    1. Formandens beretning

    1. Fremlæggelse af revideret regnskab for 2021 til godkendelse

    1. Behandling af indkomne forslag

    1. Fremlæggelse af budget for 2022 til godkendelse

    1. Fastsættelse af kontingent for 2023

    1. Valg

1 Valg af formand i ulige år. Birgitte Goldenbech Neerdal er ikke på valg

2 Valg af kasserer i lige år. Mogens Bomgaard er på valg

3 Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer for 2 år

Helle Bomgaard er på valg og modtager genvalg.

Tracy Fleur Pedersen er på valg og modtager genvalg

Lis Timmermann er ikke på valg

4 Valg af suppleanter for 1 år. Dennis Jensen er på valg

5 Valg af revisor og revisorsuppleant for 1 år

          Kim Petersen er på valg som revisor

12.  Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest søndag den 27. marts 2022. Indkomne forslag vil blive sendt ud til alle inden generalforsamlingen. Er du forhindret i at deltage, er dine forslag stadig velkomne og du kan også stille op til bestyrelsen m.v.

Hvis du kun ønsker at deltage i generalforsamlingen og ikke i medlemsweekenden, beder vi af praktiske grunde om, at du meddeler os dette inden d. 8. april og under alle omstændigheder, hvis du ønsker at deltage i den efterfølgende frokost, som koster 100 kr.

På bestyrelsens vegne

Mogens Bomgaard

Kasserer

Afholdte:

Medlemsweekend og generalforsamling 2021 på Comwell Kolding

 

Medlemsweekend på Comwell Korsør 2020

Stephanie Jøker Nielsen fra Sjældne Diagnosers præsentation

Camilla Balle Bech, klinisk diætist, Herlev og Gentofte Hospitals oplæg

PROGRAM for DDOLF’s Medlemsweekend 2020

Comwell Korsør, Ørnumvej 6, 4220 Korsør

Lørdag d. 31. oktober 2020:

12.00 – 13.30 Frokost incl. drikkevarebuffet og kaffe

13.30 – 14.00  Velkomst ved Birgitte Goldenbech Neerdal, formand

                        Præsentation af bestyrelsen og deltagere

14.00 – 15.00 Indlæg ved Camilla Balle Bech, klinisk diætist, Herlev og Gentofte Hospital.

15.00 – 15.30 Kaffebuffet med kage, saft & frugt

15.30 – 16.30 Erfaringsudveksling

16.30 – 17.30 Drøftelse af foreningens økonomi, ULHAN, Drugstars, hjemmeside og facebook samt fremtid

18.00 – 20.00     Konferencemiddag, 3 retter incl. drikkevarer

20.00 –            DHs Uganda projekt v/Tracy Fleur Pedersen

Søndag d. 1. november 2020 

08.00 – 10.00  Morgenmad .

10.00 – 11.00 Sjældne Diagnoser/Helpline

11.00 – 11.30     Kaffebuffet med kage, saft & frugt

11.30 – 12.00 Evaluering

12.00 – 13.00  Frokost incl. drikkevarebuffet og kaffe

Tak for denne gang – på gensyn!

Indkaldelse til ORDINÆR GENERALFORSAMLING 2020

                                                   Onsdag den 4. marts 2020 kl. 19.00

Frivilligcenter Roskilde, Lokale 2, Jernbanegade 21A, 4000 Roskilde. Det Gamle Tinghus – der er rampe og elevator ellers ring på 40106329

DAGSORDEN:

    1. Valg af dirigent

    1. Valg af stemmetællere

    1. Valg af referent

    1. Godkendelse af referat

    1. Formandens beretning

    1. Fremlæggelse af revideret regnskab for 2019 til godkendelse

    1. Fremlæggelse af budget for 2020

    1. Fastsættelse af kontingent

    1. Drøftelse af kommende aktiviteter

    1. Behandling af indkomne forslag

    1. Valg til foreningens bestyrelse, revisor og suppleanter
        1. Valg af formand (vælges i ulige år). Lene Niknazmanesh ønsker at udtræde af bestyrelsen.

        1. Valg af kasserer (vælges i lige år). Helle Bomgaard er på valg. Modtager genvalg.

        1. Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer for 2 år.
            1. Birgitte Goldenbech Neerdal, næstformand er på valg, modtager genvalg.

            1. Lene Houe er på valg.

            1. Lene Tofteng Hansen er ikke på valg, men ønsker at udtræde af bestyrelsen.

            1. Kim Petersen er udtrådt af bestyrelsen.

        1. Valg af suppleanter for 1 år
            1. Maria Refsgaard Iversen, modtager ikke genvalg

        1. Valg af revisor og revisorsuppleant
            1. Hanne Jensen modtager genvalg som revisor.

12.  Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest onsdag den 19. februar 2020. Indkomne forslag vil blive sendt ud til alle inden generalforsamlingen. Er du forhindret i at deltage, er dine forslag stadig velkomne og du kan også stille op til bestyrelsen m.v.

På bestyrelsens vegne

Helle Bomgaard

Kasserer

Weekend arrangement 12./13. okt. 2019 på Menstrup Kro

PROGRAM for medlemsweekend

12./13. okt. 2019 Menstrup Kro

18. marts 2018 Åbent møde i Roskilde

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

28. oktober 2017 Åbent møde i Vejle

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

29. april 2017 Åbent møde i Roskilde